2016. április 23., szombat

12.rész - Forró vágyak

Már akkor tudtam, hogy veszélyes játékba kezdtünk, amikor minden elkezdődött. Viszont igazán csak, akkor vált tisztává előttem a helyzet, mikor elbúcsúztunk anyáéktól, és Harry szemébe néztem. Szemeiről senki sem tudta volna megmondani, hogy eredetileg zöldek, mivel szinte teljesen feketén csillogtak. Ami nála annyit jelent, hogy nehezen tudja magát visszafogni, és semmi sem érdekli csak, hogy minél hamarabb megkapja, amit akar. Merésznek kellett lennem, hogy beüljek mellé a kocsiba, mivel nem vagyok benne biztos, hogy képes az útra figyelni, de valljuk be én még a lábaimra is alig tudtam, amikor felfedeztem a szemeibe a vágyat. Nálunk az ilyen játékok, sosem végződnek jól. Mármint ez nem igaz, nagyon is jó végük van csak annyira komolyan vesszük azt, hogy ki adja fel elsőnek, hogy oda jutunk, hogy a végére már egyikünk se bírja ki, és egyből meg akarja kapni a másikat. Emlékszem, hogy az utolsó ilyen játékunknak az lett a vége, hogy Harry kocsijában feküdtünk le, mivel ő azt mondta képtelen lenne hazavezetni, én pedig nem ellenkeztem. Miért is tettem volna? Szeretem az újdonságot, és a kocsi mindkettőnk számára az volt, de most nem szeretném, ha itt történne meg. Most ki akarom élvezni, nem pedig hamar túlesni rajta. Élvezni akarom az érintését, érezni akarom, ahogy a bőröm bizsereg attól, hogy megérint. Azt akarom, hogy csak velem legyen elfoglalva és engem akarjon kielégíteni, és ne azt nézze, hogy bármelyik pillanatban észrevehet minket valaki. 
A legtöbb lány azt szereti, ha a pasijuk gyengéd, de egy valamit tudni kell Harryről. Ő nem a gyengédségről híres, ha szexről van szó. Persze nem is vadállat, viszont durva és kemény és szereti megmutatni, hogy ki a főnök azokban a percekben, én pedig ezt élvezem. Élvezem, hogy nem gyengéden érint meg, mintha egy porcelánbaba lennék, hanem durván, mint egy lányt, akit akar. Az idők során rájöttem, hogy én nem domina vagyok, sokkal inkább alávetett. Szeretem, ha mások uralkodnak felettem, de ez csak a szexben van így, különben ki nem állhatom, ha valaki parancsol nekem, ha valaki megmondja, hogy mit kell csinálnom. Utálom és sosem teszem meg. Viszont kivételek mindig vannak, ha ő kérne tőlem bármit vagy monda abban a pillanatban teljesíteném. 
A piros lámpánál állva, Harry morogva teszi a kezét a combomra, majd mar a bőrömbe, amit én próbálok csendben tűrni, mivel ha hangokat adnék ki, amit ebben a pillanatban nagyon is szeretnék, akkor csak jobban beindítanám vele és csak azt érném el, hogy vagy olyan gyorsan menjen, hogy életveszélyben lennénk, vagy a kocsiban való szexet és egyiket sem szeretném. 
- Ugye tudod, hogy ismét mindketten túllőttünk a célon? - szólal meg rekedt hangján. - Szeretek veled játszani, de néha úgy érzem, hogy nem tudjuk hol a határ és oda jutunk, hogy az emberek előtt dobjuk le a ruháinkat, mert nem bírjuk tovább - nevet fel.
- Ilyen még sosem fordult elő - nyögöm ki. - És különben is, te csak az enyém vagy, eszem ágába sem lenne hagyni, hogy bárki más is lássa azt, ami az enyém - jelentem ki határozottan. Te az enyém vagy és a látvány is csak engem illet.
- A kurva életbe, a lámpákkal - csap a kormányra. - Ha nem lennék tisztába, hogy mennyi barom sofőr van a világon, akkor ebben a pillanatban tennék a szabályokra és minden piros lámpán áthajtanék, hogy hamarabb hazaérjünk.
- Szeretem a veszélyt, de az életemre még szükségem van - suttogom. - De nézd a jó oldalát, minél később érünk haza, annál jobb lesz az egész, hiszen mindkettőnkben pattanásig feszülnek az idegek és ez fokozza a vágyat, ami csak annyit jelent, hogy jó éjszaka elé nézünk.
- Mit meg nem adnék most azért, hogy egy olyan csajom legyen, akinek nem piszkos a fantáziája, aki inkább csendben ülve várja, hogy megérkezzünk. Tudod, hogy imádlak és bármire képes vagyok, de ha el akarsz jutni hazáig és nem egy eldugott helyen dugni a kocsiban, akkor fogd be.
Teljesítettem a kérését, viszont az önelégült mosolyt nem lehet letörölni az arcomról. Büszke vagyok magamra, hogy elérem nála, amit szeretnék. Ismerem és ha akarnám még tudnám húzni, de nem teszem, mert türelmes ember vagyok... mondjuk. Hát igen a türelmem bizonyos helyzetekre jellemző, de nem a mostanira. Most mindennél jobban szeretném, ha már otthon lennénk és megcsókolhatnám.

***

Alig lépünk be az ajtón, Harry egyből neki is nyom az ajkaimra tapadva. Gondolkozás nélkül vezetem kezeim dús hajába, majd marok bele, ezzel morgást váltva ki belőle. Ha ezt bárki látná, biztos vagyok benne, hogy nem nevezne minket embernek, sokkal inkább állatoknak, akik megvadultak a másiktól, amiben van valami igazság is. Kezeit a fenekem alá vezeti, majd felemel a földről, én pedig cipőim ledobva magamról ölelem át a derekát. Az rövid ruhám ennek köszönhetően teljesen felcsúszik, aminek ebben a pillanatban örülök, mivel ez csak annyit lehet, hogy közelebb lehetek hozzá. 
Egyik pillanatban még vadul tépi az ajkam, a másikban már a nyakamon érzem forró leheletét, édes csókjait. Nyögve döntöm oldalra fejem, hogy jobban hozzáférhessen a bőrömhöz, ami az érintésére szomjazik. Eleinte csak csókolgat, de amint megtalálja az általa már  jól ismert érzékeny részem, fogai közé veszi azt és szívni kezdi. Szorosabban fonom köré a kezeim és a lábaim is. Szeretném levetkőztetni, ahogy azt is szeretném, hogy ő is ugyanezt tegye velem. Forró a levegő, nekem pedig ebbe a falatnyi ruhában is meleg van, hát akkor neki. Kezeim a mellkasára vezetem, majd minden gondolkozás nélkül húzom meg az inge két oldalát, aminek következtében a gombok szétpattannak a szobában. Hallom, ahogy a nyakamba kuncog, de egy percre sem hagyja abba a csókolgatást. Kezeimmel mohón fedezem fel forró mellkasát, ami neki is tetszik. Hirtelen áll meg mozdulataiban, amikor ajkam a nyakára helyezem, eddig én semmit sem csináltam, csak ő velem, de most úgy érzem, hogy itt az ideje a változtatásnak. Mohón hagyok nedves csókokat a nyakán és vállán, amit ő mély morgásokkal jutalmaz. 
- Ebből elég - jelenti ki, majd a lábaimra helyez. - Túl sok ruha van rajtad - jelenti ki, majd áthúzza rajtam a fekete ruhám, így már csak alsóneműben állok előtte. Perverz mosollyal néz végig rajtam, majd bújik ki az ingéből. - Ugye tudod, hogy ez lesz az eddigi legjobb éjszakánk? - húz magához.
- Már akkor tudtam, amikor belementem a játékba - nézek a vadul csillogó szemeibe.
Be sem fejezem a mondatom, ismét a karjaiban vagyok, már a szobánk felé tartva. Lábaimat szorosan zárom köré, miközben ő ismét a nyakam csókolgatja. Olyanok vagyunk, mint a tinik, akik nem bírnak magukkal, pedig elvileg mi már nem vagyunk azok, de a francba is, egy ember sosem nő fel, ha a szerelemről van szó, ami ugyanolyan erős évek elteltével is. Mindig tiniszerelem marad, ami teli van vággyal és szenvedéllyel. 
Másodpercek alatt az ágyon találom magam. Rövid idő telik el, míg Harry nincs a közelemben, de már most érzem a forró testének a hiányát. Feljebb tornázom magam az ágyon, míg Harry meg nem állít benne. A lábaim közé férkőzik, majd fátyolos tekintettel néz le rám. Tenyerét a szívemre helyezi, majd lassan simít végig a bőrömön lefelé haladva, miközben az én légzésem egyre szabálytalanabb lesz. Vigyorogva hajol fölém, majd csókol meg. Ez már sokkal gyengébb, mint a lent váltott csókjaink, de még ebben is érzem a vágyat, a durvaságot. Tenyerével az oldalam simogatja, míg a másikkal a fejem mellett támaszkodik. Tudom, hogy mit csinál és nagyon nem tetszik. Ilyenkor csak hergelni akar, de a francba is, mindig eléri, hogy teljesen magamon kívül legyek, amire a végére jutunk. Már most úgy érzem, mintha részeg lennék az érintésétől, pedig szinte még semmit sem tett. 
Vigyorogva emeli fel a fejét, miközben jobb keze a belső combomon csúszik fölfelé, én pedig próbálok lejjebb csúszni, hogy megrövidítsem az útját, amit ő csak egy morgással díjaz. Amint az ujjai elérik a bugyim anyagát, felnyögök. Vágyom az érintésére, de tisztában vagyok vele, hogy még nem fogja teljesíteni a kívánságom.
- Ugye tudod, hogy nem bírom sokáig? - nyögöm ki nagy nehezen, két csók között. - Utálom, ha játszadozol velem - jelentem ki halkan.
- Én sem szeretem, Hercegnő, de most visszakapod - temeti arcát a nyakamba, majd halad lefelé nedves puszikat hagyva a bőrömön. 
Érzem, ahogy a hátam mögé nyúl, majd kikapcsolja a melltartóm és lassan lehúzza rólam. Lehunyt szemekkel élvezem az érintését, ahogy végigsimít a bőrömön, vagy éppen belemarkol. Nem fogja magát vissza, ahogy én sem, így egy idő után megelégelem a lassú mozdulatokat és a hajánál fogja húzom fel magamhoz, mire ő morogva csókol meg. Kezeimmel az övével bajlódok, ugyanis rajta még mindig túl sok a ruha, ha engem nézünk. Kisebb bajlódás után, majd a földön tudhatom a nadrágját, aminek köszönhetően észreveszem az egyre dudorodó férfiasságát, amit bár eddig is észleltem, de nem gondoltam volna, hogy ilyen állapotban ennyire jól bírja.
- Ha te már ilyen szépen levetkőztettél, akkor nem gondolod, hogy én is ezt kellene tegyem veled? - morogja.
- Kérlek... - nyögöm ki nehezen, ugyanis az ágyékát az enyém ellen nyomja. 
Tisztában vagyok vele, hogy a lányok nem szoktak ennyire vadak lenni, de ha Harry nem tesz valamit, akkor én fogok és az neki fájni fog. Ebben a pillanatban legszívesebben végigmarnám a hátát, amit ő élvezne most, de holnap már nem igazán hiszem.
Felemelkedik rólam, majd a lábaira ül és úgy néz rám, miközben én nagy nehezen a könyökömre támaszkodom, hogy jobban lássam. Kezeit a combomra vezeti, én pedig gondolkozás nélkül nyomon jobban tenyeréhez a bőröm. Vigyorogva csúsztatja felfelé kezeit, míg el nem éri a bugyim szélét, amibe beleakasztja az ujjait, majd lassan lefelé kezdi húzni.
- Te már most készen állsz - simít végig rajtam, mire megkönnyebbülten nyögök fel. - Türelmetlen vagy, ugye tudod? - nevet fel.
- Te meg kínzó, remélem te is tisztában vagy vele - vágom hozzá, amin újból felnevet.
- Ne aggódj Hercegnőm, mindjárt megkapod, amire szükséged van - helyezi fel az egyik ujját, amihez pillanatokon belül egy másik is csatlakozik, miközben hülyekujjával továbbra is simogat.
Behunyt szemekkel dőlök vissza az ágyra, majd markolom meg a lepedőt, mintha az a segítségemre lenne. Növeli a tempót, én pedig ennek következtében egyre közelebb kerülök a csúcsponthoz, de mielőtt ez még megtörténhetne, abbahagyja a tettét, amit én egy morgással jutalmazok.
- Ne duzzogj, mindjárt megkapod, amit akarsz - kerekedik fölém Harry. 
Férfiassága a combomnak csapódik, mire meglepetten kuncogok fel. Mikor vette le az alsóját? De ki a francot érdekel, kezeimmel átkarolva húzom közelebb magamhoz, majd tapadok az ajkára. Szenvedélyesen csókol miközben érzem, ahogy bepozicionálja magát. Ennek a tudatában, a vágyam csak erősödik, hiszen tudom, hogy mi következi. Erre várok már, amióta ebbe a szobába kerültem és most végre meg is kapom. Mindketten egyszerre nyögünk fel, ahogy belém vezeti magát, majd lassan mozogni kezd, de minden másodperc elteltével fokozza a tempót. Nedves hajába túrok, miközben egy másodpercre sem szakadok el az ajkaitól.
A szobát nyögéseink töltik be, ahogy egyre közelebb kerülünk az orgazmus pillanatához. Érzem, ahogy a hasam összeszorul és a hátam ívbe feszül, tudom, hogy másodpercek múlva a csúcsra jutok és Harry mozgásaiból ő is közel jár, hiszen még mindig gyorsít a tempóján.
- Élvezz el nekem bébi - morogja mély hangján. Több sem kell, teljesítem a kívánságát, amit hamarosan ő is követ.
Percek múlva zihálva fekszünk egymás mellett. Összeszedve a maradék erőmet, fordulok az oldalamra majd bújok Harryhez, aki szorosan magához ölel. Mellkasa még szaporán emelkedik és süljed, de engem mégis megnyugtat a közelsége.
- Ugye tudod, hogy még nem fogunk aludni? - szólal meg pár csendes perc után.
- Szerinted én most ismertelek meg téged? - kérdem tőle kuncogva, miközben úgy helyezkedem, hogy a szemébe tudjak nézni. - Évek óta ismerlek és tisztában vagyok vele, hogy nem ez volt az utolsó együttlétünk a ma estét nézve.
 - Okos vagy te - nevet fel. - De csak, hogy lásd nem vagyok gonosz hagyok pár perc pihenést és csak aztán megyünk zuhanyozni, közösen.
- Milyen nagylelkű vagy - puszilok a nyakába, mivel az van a legközelebb az ajkamhoz.
- Te pedig lusta - vádol meg, miközben feljebb húz a karjaival, majd lassan megcsókol. - Örülök, hogy visszakaptalak, ugye tudod? - kérdi suttogva.
- Ha én lusta vagyok, akkor te meg nyálas vagy szex után Styles - mosolygok rá, mire ő durcás arcot vág, hiszen pont nem a lényeget ragadtam meg a mondatából. - Jaj, ne csináld már - nyomok egy puszit a szájára. - Tudod, hogy én is mindennél jobban örülök ennek, nélküled nincs olyan, hogy mindörökké.
- Sosem lesz - jelenti ki, majd újra ajkamra tapad - mert te mindörökre az enyém vagy és ennek a szónak csak ott van értelme, ahol én is ott vagyok - suttogja. - Most pedig nyomás fürödni - paskolja meg a fenekem, mire felmordulok, de követem őt a fürdőbe, ahol valószínűleg igen sokáig leszünk majd.

Sziasztok! Meghoztam a következő részt, ahogy ígértem most már gyakrabban lesznek részek, ugyanis a jövőhéten be szeretném fejezni, mivel már csak három rész van, az pedig nem lesz olyan nehéz megírni. Utána pedig a következő, aminek vége lesz az a Louisos, de addig még van. Hiszen az még kicsit odébb van, de pár hétig biztosan csak azzal fogok foglalkozni. Remélem nektek tetszett a rész, mert én nem igazán vagyok vele megelégedve, viszont mindent megtettem, amit tudtam... Köszönöm a bíztatásokat és az olvasókat! További szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése